رها شو | وبلاگ معرفی کسب و کارها

رها شو | وبلاگ معرفی کسب و کارها

رها شو | وبلاگ معرفی کسب و کارها

رها شو | وبلاگ معرفی کسب و کارها

طرز تهیه شوید پلو با ماهی مجلسی و خوشمزه

طرز تهیه شوید پلو با ماهی مجلسی و خوشمزه : سبزی پلو با ماهی یکی از انواع پلو های خوشمزه و محبوب ایرانی است که اغلب آن را به عنوان شام شب عید می‌ شناسیم. سبزی پلو را با گوشت، مرغ و ماهی سرو می‌ کنند که در حال حاضر در بیشتر مجالس عروسی و میهمانی های خانوادگی این غذا سرو می شود. پس چه بهتر است با برنج ایرانی و ماهی درست شود.

طرز تهیه شوید پلو با ماهی مجلسی و خوشمزه

برنج ایرانی در واقع یکی از محصولاتی است که طرفداران زیادی دارد و در سفره های ایرانی با عطر و طعم خاصی که پس از پخت به ارمغان می آورد به عنوان یکی از غذا های اصلی نقشی مهم ایفا می کند. از این رو خرید برنج ایرانی از نوع با کیفیت و خوش پخت آن می تواند تاثیر زیادی در تهیه یک غذای خوب داشته باشد.


ویژگی های یک برنج مرغوب

ویژگی های مهمی از قبیل عطر و طعم برنج، دانه بلند بودن آن و ظاهر مناسب برنج همین طور پخت مطلوب می تواند به عنوان مشخصه های بارز در شناخت کیفیت برنج تلقی شود.

برنج‌ های ایرانی با برند های متفاوتی به بازار عرضه می ‌شوند. برنج هاشمی، صدری، علی‌ کاظمی، ندا، خزر، طارم، شیرودی و… بخشی ‌از معروف ‌ترین برنج‌ های ایرانی هستند.

برنج‌ ها به ‌واسطه نوع بذرشان به دو دسته پر محصول و کم ‌محصول تقسیم‌ بندی می ‌شوند که برای نمونه برنج طارم هاشمی و صدری به ‌خاطر محصول خوبی که می ‌دهند در دسته برنج‌ های پر محصول قرار گرفته‌اند.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.