رها شو | وبلاگ معرفی کسب و کارها

رها شو | وبلاگ معرفی کسب و کارها

رها شو | وبلاگ معرفی کسب و کارها

رها شو | وبلاگ معرفی کسب و کارها

راهنمای خرید برنج شیرودی

راهنمای خرید برنج  طارم دم سیاه : برنج قدیمی‌ترین رفیق ما ایرانی‌هاست. برنج با ماست، برنج با خورشت، برنج با مرغ، برنج با گوشت چرخ کرده، برنج با کباب، شیر برنج. حال که برنج کالای حذف نشدنی در سبد خرید ما ایرانیان به شمار می رود پس باید برای خرید برنج دقت کنیم و برنج را از نوع مرغوب آن تهیه کنیم. برنج شیرودی از نظر ظاهری بسیار به هاشمی شباهت داشته و از نظر کیفیت طعم و پخت در حد مطلوب و خوب است. همچنین استفاده از آن در رستوران های شرکت های صنعتی بزرگ و مراسم ها به دلیل به صرفه بودن پیشنهاد می گردد. در ادامه به بررسی تفصیلی این برنج می‌پردازیم.

برنج شیرودی چیست؟

نام دیگر این برنج، استخوانی شیرودی است. برنج شیرودی از بررسی های علمی پژوهشگران در جهت تولید انواع پر محصول همراه با حفظ کیفیت و مرغوبیت حاصل شده است. هدف از تولید این نوع برنج و محصولات دیگر استفاده بهینه از زمین‌های کشاورزی، تولید غذای بیشتر در راستای افزایش جمعیت کره زمین و تامین امنیت غذایی آنهاست. این برنج در نتیجه اصلاح ژنتیکی برنج‌های محلی نوع خزر و طارم دیلمانی (جزو گونه های مرغوب و با کیفیت) می باشد. برنج شیرودی به دلیل کیفیت خوب و قیمت مناسب، برای مراسم ها، رستوران دارها، آشپزخانه ها، ادارت و شرکت ها، بسیار مقرون به صرفه است. توصیه می شود به جای استفاده از انواع برنج خارجی نامرغوب، از برنج شیرودی استفاده نمایید.

برنج شیرودی در چه استان هایی کاشته می شود؟

این نوع برنج، محصول استان مازندران بوده و کشاورزان آمل، چالوس و تنکابن بیشتر از سایر مناطق به کشت آن روی آوردند. آماده سازی بذر برنج در اواخر فروردین تا اردیبهشت بوده و زمان نشاکاری آن از نیمه دوم اردیبهشت آغاز می‌گردد.

 

ویژگی ها و خصوصیات برنج شیرودی را بهتر بشناسیم.

  • تا حدودی از لحاظ ویژگی‌های ظاهری و کیفی به برنج هاشمی و برنج طارم شباهت دارد.
  • رنگ شلتوک برنج شیرودی کاهی و رنگ دانه های آن سفید رنگ و تا حدودی کدر است.
  • دانه‌های این برنج، کشیده و بلند هستند.
  • زود رس بودن و تعداد زیاد دانه‌ها در یک خوشه از برتری‌های برنج شیرودی است.
  • در مقابل آفات و بیماری‌های رایج در مزارع مقاومت خوبی دارند. به همین دلیل نیازی به سم‌ پاشی در دوران کشت نداشته و در نتیجه محصولی سالم‌تر بدست مصرف کنندگان خواهد رسید.
  •  با گذشت زمان خوش‌ عطر و خوش‌ طعم‌تر شده و به کیفیت و مرغوبیت آن افزوده می‌شود.
 

چگونه برنج شیرودی درجه یک مرغوب بخریم؟

برای تشخیص عطر و طعم برنج نیز یک مشت کوچک از آن را میان کف دو دست خوب بمالید و روی آن با دهن بدمید، یا به اصطلاح «ها»کنید و سپس بو بکشید اگر برنج عطر داشته باشد خودش را نشان می‌دهد. این کار را به روش دیگری نیز می‌توانید انجام دهید یعنی چند دانه از برنج را در دهان ریخته بجوید و مزه آن را بچشید.

بیشتر برنج‌ های موجود در بازار دانه‌های شکسته یا به اصطلاح نیمدانه دارند که پس از پخت بر کیفیت برنج اثر می‌گذارند. پس اگر می‌خواهید برنجی یکدست و بدون نیمدانه داشته باشید کمی از آن را در کف دست بریزید و سپس دقت کنید که از میان دانه‌ها چند درصد نیمدانه است. با این آزمایش یکدست بودن برنج (یعنی مخلوط نبودن) را هم می‌توانید معلوم کنید. این نکته مهمی است و یکدستی برنج بسیار اهمیت دارد زیرا مدت پخت برنج شیرودی هم مانند هر برنج دیگر فرق دارد و برنج مخلوط را نمی‌توان خوب از آب در آورد.

قیمت برنج شیرودی

دلیل پایین بودن قیمت برنج شیرودی در مقایسه با انواع طارم، جدا از عطر و طعم آن، مربوط به پر محصول بودن این برنج است. قیمت این برنج به صورت یکسان نیست. با خرید از فروشگاه آرتا رحیمی دیگر نگران کیفیت و قیمت نباشید. زیرا برنج مورد نیاز خود را در نوع مرغوب آن با مناسب ترین قیمت می توانید تهیه کنید.

فروشگاه اینترنتی برنج شیرودی

برنج آرتا رحیمی سال های متوالی است که در زمینه تولید و عرضه برنج شیرودی در سطح استان گلستان مشغول فعالیت می باشد. با ظهور اینترنت و ایجاد زیر ساخت های توزیع و بسته بندی و ارسال در فضای مجازی، چندین سالی است که در این حوزه فعالیت می نمایند.

خرید و فروش برنج شیرودی

خرید و فروش عمده برنج شیرودی درجه یک آرتا رحیمی در سراسر ایران آغاز شده است. محصولات ما از جمله برنج طارم هاشمی، برنج طارم دم سیاه، برنج عنبر بو، برنج فجر و سبوس برنج می توان با دفتر مرکز فروش برنج تماس گرفت.

خرید برنج ایرانی

در حال حاضر شرکت برنج آرتا رحیمی انواع برنج محلی شمالی و برنج ایرانی و دیگر برنج ها را تولید و بسته بندی و در بسته های زیبا و محکم به صورت عمده و تک فروشی ارسال می نماید. هدف ما ارسال بهترین محصولات با قیمتی مناسب به دست شما مشتریان عزیز می باشد.

ارسال برنج شیرودی

با توجه به مساحت و بازار متنوع برنج در دیگر شهرهای ایران، هزینه های جابجایی و پیداکردن بهترین برنج طارم دم سیاه کاری بسیار سخت و گاهی نشدنی می باشد. با توجه به وجود سایت های فروشگاهی برنج و برنج های تقلبی که در بازار عرضه می شود. پیدا کردن برنج مرغوب طارم  سنگی درجه یک کاری بسیار دشوارتر است. اما ما به شما این اطمینان را می دهیم که برنج فرستاده شده برای شما کاملا اصل بوده است چون ما از تولیدات خود مطمئن هستیم. هموطنان عزیز در در سراسر ایران می توانند تنها با یک تماس و مشاوره تلفنی محصول مورد نظر خود را انتخاب نموده و در محل خود تحویل بگیرند.

ارسال برنج طارم سنگی با طعم دلپذیر و عطر مطلوب مناسب برای ذائقه هر ایران به سراسر ایران

خرید اینترنتی برنج شیرودی

اگر به دنبال خرید برنج شیرودی درجه یک با قیمت مناسب هستید، حتی یک ثانیه را هم از دست ندهید. ما به شما فروشگاه برنج آرتا رحیمی را پیشنهاد می کنیم. بسیاری از مردم در زمینه تشخیص برنج خوب و با کیفیت تخصص و توانایی کافی ندارند. همچنین خرید این محصول به صورت مستقیم از شالیزار و خود کشاورز هزینه، زمان و زحمت زیادی را به دنبال دارد. ما همین کار را برای شما با هزینه کمتر و صرف کمترین زمان انجام می دهند. شما می توانید انواع برنج شمال را به صورت اصل و خالص از ما خریداری کرده و از طعم و عطر آن لذت ببرید.

برخی از محصولات فروشگاه برنج ایرانی:

فرآیند خرید برنج شیرودی در فروشگاه اینترنتی برنج ایرانی

فرآیند خرید برنج شیرودی درجه یک در فروشگاه اینترنتی برنج ایرانی، به دو صورت انجام می شود.

روش اول: خرید آنلاین برنج از فروشگاه اینترنتی و پرداخت آنلاین هزینه ی آن (بعد از تکمیل فرآیند خرید، کارشناسان ما در سریع ترین زمان، برنج شما را به آدرس درج شده در هنگام خرید، ارسال می نمایند.)

 

روش دوم: خرید به صورت ثبت سفارش: عموماً این روش برای خرید های بالای 500 کیلوگرم استفاده می شود ، چرا که حجم خرید بسیار بالا می باشد و برای امور تجاری مورد بهره برداری قرار می گیرد، لذا به همین منظور، می توانید خرید برنج مورد نیاز را از طریق فرم ثبت سفارش خرید برنج، تکمیل نمایید تا کارشناسان ما، در اسرع وقت، فرآیند ثبت سفارش شما را پیگیری نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.