یکی از موارد مهم در رابطه با طراحی فروشگاه اینترنتی لوازم کافی شاپ ، فراهم آوردن امکان خرید عمده برای مشتریان است. این مشتریان معمولا سابقه ی طولانی در این زمینه دارند و خرده فروش هستند و برای مغازه خود خرید می کنند. اگر توانایی فروش عمده لوازم و تهیۀ آن را برای مشتریان دارید ، می توانید با راه اندازی فروشگاه ساز اوژن این امکان را برای مشتریان خود فراهم کنید. در فروشگاه ساز های پیشرفته شما می توانید قیمت عمده لوازم را به راحتی محاسبه کنید در بخش امکانات پیشرفته می توانید تمامی این امکانات را مشاهده کنید. باید بدانید این مورد در پلتفرم های فروشگاهی وردپرس وجود ندارد.
فروشگاه ساز اوژن یک نرم افزار آنلاین است که به شما امکان می دهد فروشگاه اینترنتی خود را بدون نیاز به مهارت های پیشرفته فناوری و دانش کد نویسی بسازید. تمام آنچه شما نیاز دارید یک اتصال به اینترنت و یک ایده عالی تجاری است!
هنگام راه اندازی فروشگاه آنلاین ، اولین قدم انتخاب فروشگاه ساز مناسب است.
تعداد زیادی سازنده فروشگاه آنلاین در آنجا وجود دارد. برخی ارزان هستند ، برخی گران هستند ، برخی قابل اعتماد هستند و برخی دیگر ... نیستند. استفاده از فروشگاه ساز اوژن بسیار آسان است. بررسی اخیر ما نشان داد که علی رغم شک و تردید اولیه ، 83٪ از شما قادر به استفاده از فروشگاه ساز هستید.
ما می دانیم که انتخاب ممکن است سخت باشد ، اما همه به هدف و اندازه فروشگاه آنلاین شما برمی گردد. تعداد محصول ، نوع فروش و نوع محصول در انتخاب الگوی فروشگاه اینترنتی اثرگذار است.
اگر قصد فروش بسیاری از محصولات را ندارید ، ممکن است برنامه ساده تری با نرخ پایین تر مناسب باشد. در هیچ یک از برنامه های اصلی اوژن محدودیتی برای محصول وجود ندارد. با این حال ، هرچه محصولات بیشتری بفروشید ، ارتقا بیشتر به یک طرح پیشرفته منطقی به نظر می رسد.
می خواهید فروشگاه ایننترنتی شما چه ویژگی هایی داشته باشد؟
چه سبکی از صفحه اصلی را می خواهید؟
می خواهید نحوه پیمایش مشتریان در فروشگاه اینترنتی شما چگونه باشد؟
ویژگی ها بخش اصلی نحوه ساخت فروشگاه آنلاین هستند.
از خود بپرسید چه چیزی برای فروشگاه آنلاین شما مهم است: آیا به نقشه ، گالری یا صفحه درباره ما نیاز دارید؟ در مورد ویدیوها در صفحه اصلی خود چطور؟ برخی از الگوها دارای ویژگی های بیشتری نسبت به سایر موارد هستند. به ویژگی های فروشگاه خود فکر کنید ، سپس لیستی تهیه کنید. هنگام جستجوی یک موضوع در بازار سازنده خود ، براساس ویژگی ها فیلتر کنید. محدود کردن گزینه ها می تواند به شما کمک کند موضوعی را پیدا کنید که متناسب با نیاز شما باشد.
صفحه اصلی شما اولین چیزی است که مشتریان شما می بینند. مثل ویترین مغازه شما است. مشتریان باید بتوانند از یک نگاه مشخص کنند که شما دقیقاً چه نوع شغلی هستید. صفحه اصلی شما می تواند یک تصویر ساده ، نمایش پرده ای یا فیلم باشد. بر اساس اهداف شغلی خود تصمیم بگیرید که کدام یک را انتخاب کنید. به عنوان مثال ، فروشگاه هایی که محصولات لوکس می فروشند باید تصاویر شیک و لاکچری در صفحه اول خود درج کنند. فروشگاه های فروش محصولات پیچیده تر ممکن است تصویری ساده تر ، همراه با متن بیشتر ، بخواهند.
بیشتر خریداران پس از 10-20 بازدید وب سایت را ترک می کنند. یک نوار پیمایش ساده به شما امکان می دهد مشتریانتان به راحتی در سایت شما حرکت کنند و با فروش بیشتر به شما سود می دهد. پیمایش ناخوشایند مانند جاده ای است که دارای چاله های زیادی است و علائم راهنمایی ندارد. مشتریان ناامید خواهند شد زیرا قادر به یافتن خواسته های خود نخواهند بود. صفحات خود را از سمت راست به چپ قرار دهید و از مهمترین صفحه شروع کنید.
صفحاتی را که برای کسب و کار شما مهم نیستند وارد نکنید - آنها را به عنوان موارد منوی کشویی قرار دهید. نوار پیمایش شما نیز باید آسان خوانده شود. کاربران اینترنت صفحه ای را به شکل "F" اسکن می کنند ، بنابراین فروشگاه هایی که دارای یک هدر و نوار کناری مشخص در سمت راست صفحه هستند بهترین عملکرد را دارند.
برچسب ها: طراحی فروشگاه اینترنتی تجهیزات رستوران , طراحی فروشگاه اینترنتی تجهیزات کافی شاپ , طراحی فروشگاه اینترنتی لوازم فست فود , طراحی فروشگاه اینترنتی لوازم کافی شاپ , طراحی فروشگاه اینترنتی کافی شاپ , طراحی فروشگاه اینترنتی کافی شاپ و رستوران