رها شو | وبلاگ معرفی کسب و کارها

رها شو | وبلاگ معرفی کسب و کارها

رها شو | وبلاگ معرفی کسب و کارها

رها شو | وبلاگ معرفی کسب و کارها

چگونه مقاله خود را در isi ثبت کنیم؟

ثبت مقاله ISI قدم بعد از نوشتن مقاله ISI است که محققان، دانشجویان و پژوهشگران باید برای آن اقدام نمایند. برای دانستن اینکه چگونه مقاله خود را در isi ثبت کنیم؟ باید بدانید که بهتر است روی کیفیت مقاله خود تمرکز کنید. چاپ مقاله isi باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد. ترجمه مقاله فارسی که برای چاپ در مجلات خارجی آماده می کنیم، نیز در ثبت مقاله در isi بسیار مورد اهمیت است.  سپس با توجه به حوزه تخصصی مقاله خود، مجله ای را انتخاب کرده و مقاله خود را طبق فرمت درخواستی تغییر می هید تا مقاله شما برای ارسال به این ژورنال آماده شود. سپس منتظر داوری مقاله می مانید.

برای ثبت مقاله در isi باید مقاله در خور و شایسته بنویسید که محتوای آن در سطح بالایی قرار داشته باشد. زیرا کیفیت مقاله برای مجلات isi اهمیت بالایی دارد و اگر قصد چاپ مقاله در مجلات isi با ایمپکت فکتور بالا را دارید، این مسئله اهمیت بیشتری پیدا می کند.

در قدم بعدی برای چاپ مقاله در isi ، ترجمه تخصصی و نیتیو مقاله را باید مد نظر داشته باشید. زیرا برای چاپ مقاله در isi باید متن مقاله، به درستی ترجمه شود و مفاهیم را هم چنان که هست، به داوران و مخاطب منتقل کند. برای ترجمه تخصصی مقاله می توانید از خدمات موسسه های چاپ مقاله isi کمک بگیرید.

پیدا کردن مجله isi  معتبر اقدام بعدی شماست. باید مجله ای را انتخاب کنید که فعالیت آن در حوزه تخصصی شما باشد. برای انتخاب مجله باید نهایت دقت را داشته باشید و حتی از موسسات چاپ مقاله کمک بگیرید. زیرا در صورتی که مقاله شما با اسکوپ ژورنال انتخابی هماهنگی نداشته باشد، احتمال رد شدن مقاله تان افزایش می یابد.

لازم است بدانید که هر ژورنالی، دستورالعملی برای ارائه مقاله دارد که در صفحه سایت آن موجود است. وظیفه شماست که با دانلود و مطالعه دستورات گفته شده مقاله خود را به فرمت مجله انتخابی دربیاورید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.