رها شو | وبلاگ معرفی کسب و کارها

رها شو | وبلاگ معرفی کسب و کارها

رها شو | وبلاگ معرفی کسب و کارها

رها شو | وبلاگ معرفی کسب و کارها

چاب ظروف پاپکرن با طرح دلخواه شما

چاب ظروف پاپکرن با طرح دلخواه شما :استفاده از ظرف پاپکرن به جای روش های سنتی بسته بندی باعث جلب توجه و حفاظت محیط زیست و جلوگیری از افت کیفیت می گردد. جعبه پاپکرن سبب می شود تازگی، طعم و کیفیت پاپکرن حفظ گردد. سایز های قابل تهیه از این محصول شامل ظرف های پاپکرن یک نفره، دو نفره و خانواده می باشد.

طرح های زیبای قابل چاپ بر روی جعبه های پاپکرن از لحاظ بصری باعث لذت خوردن پاپ کورن تازه خواهد شد. جنس جعبه پاپکرن موجود در این مجموعه به علت استفاده از مقوای ایندربورد کاملا بهداشتی هیچ گونه تاثیر سوء بر اغذیه ندارد.
جعبه های تولیدی این مجموعه شامل انواع جعبه فست فود، انواع جعبه لباس، جواهرات و هدیه و جعبه کیک و شیرینی می باشد. علاوه بر محصولات سایت تاپ پک جعبه های خاص متناسب با سلیقه شما نیز تولید می کند. برای سفارش محصولات تکوک کافی است با ما تماس بگیرید.

جعبه پاپکرن تم تولد دخترانه بالرین (Ballerina) یکی از ظروف پذیرایی جشن تولد یا مهمانی هاست که در ابعاد 7*7*13 از جنس مقوای گلاسه مرغوب بهداشتی در بسته بندی 10 تایی قرار دارد. جعبه پاپکرن تم تولد بالرین (Ballerina)، جهت سرو پفیلا، چیپس، پفک و انواع تنقلات خشک بکار می رود. تصاویر جذاب شخصیت کارتونی بالرین (Ballerina) بر روی این محصول چاپ شده جعبه پاپکرن بصورت تا شده می باشد که با فشار محصول از طرفین به ظرف پاپکرن تبدیل شده و قابل مصرف می باشد. با چیدن مناسب این جعبه های پاپکرن کنار هم می توان دکوراسیون مراسم جشن را زیبا و کامل کرد.

جعبه پاپکرن با نام های ظرف پاپکرن، ظرف پفیلا، ظرف چیپس و پفک یا نام های دیگر نیز معروف است.

جعبه پاپکرن تم تولد بالرین (Ballerina) در دسته لوازم پذیرایی قرار دارد.

با توجه به این که ایران یکی از ۱۰ کشور اول دنیا در مصرف ظروف یکبار مصرف می باشد و به همین دلیل تقاضا ها در این زمینه، به صورت روز افزون افزایش می یابد. از این رو بازرگانی فروش لیوان یکبار مصرف کاغذی در تهران و سایر شهر ها، به طور متعدد وجود دارد.

این بازرگانی ها به صادرات و واردات انواع ظروف یکبار مصرف می پردازند. همچنین این بازرگانی ها، در سراسر کشور نمایندگی های فروش دارند که چه به صورت جزئی و چه به صورت عمده، به فروش محصولات خود می پردازند.


این محصولات توسط  مجموعه گروه تولیدی تکوک  طراحی و تولید میشود.

گروه تولیدی تکوک با سالها تجربه می تواند بهترین نمونه های لیوان کاغذی را با مناسب ترین قیمت ، با طرح های متفاوت تهیه و تولید نماید . شما می توانید جهت سفارش با کارشناسان تکوک تماس بگیرید و محصول مد نظر خود را سفارش دهید . لیوان کاغذی در نگاه اول فقط یک کالای مصرفی تلقی میشود ولی با اندکی زیرکی میتوان آنرا به عنوان یک ابزار تبلیغاتی موثر تبدیل نمود. فقط کمی خلاقیت نیاز دارد و یک مجری مجرب و خلاق . شما نیز میتوانید هم اکنون به جمع ما بپیوندید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.