رها شو | وبلاگ معرفی کسب و کارها

رها شو | وبلاگ معرفی کسب و کارها

رها شو | وبلاگ معرفی کسب و کارها

رها شو | وبلاگ معرفی کسب و کارها

کود سوپر نیتروپلاس

عوامل زنده مفید موجود در کود سوپر نیتروپلاس با اثر محرک رشد و تشدید کننده بر یکدیگر موجب افزایش تولید انواع هورمون ها، انواع سیدروفورها، انواع آنتی بیوتیک ها، مواد باز دارنده رشد عوامل بیماریزا و سیانید هیدروژن گردیده و با توسعه ریشه و حفاظت آن از آسیب عوامل بیماریزای خاکی جلوگیری می کند. نیتروژن در نیتروپلاس باعث تحریک رشد ریشه، جوانه و افزایش میوه می گردد و بر خلاف فرمهای دیگر نیتروژن باعث افزایش بی رویه رشد رویشی گیاه نمی شوند. کلسیم موجود در نیتروپلاس، نقش بسیار مهمی در افزایش استحکام و توسعه دیواره سلولی به ویژه در ریشه ها دارد. کمبود کلسیم منجر به ضعیف شدن ریشه ها می گردد و انها را به تنشهای محیطی و عوامل بیماریزا بسیار حساس می کند. از نیترو پلاس مایع، به عنوان حداقل یک سوم منابع ازتی خود استفاده کنید. محلول پاشی آن باعث افزایش مقاومت گیاه به تنش ها و در نتیجه کاهش سطح اتیلن می گردد. بهترین تیمار برای زدودن سدیم (شوری) روی سطوح خاک های رسی، اضافه کردن منابع نیتروژنی همراه با کلسیم بالا می باشد. اگر سطح سدیم زیاد باشد، از میزان بیشتری محلول استفاده کنید.


 فواید استفاده از سوپر نیترو پلاس :

۱- افزایش عملکرد
۲- مقابله با عوارض فیزیولوژیکی
۳- استقرار مناسب گیاه در زمان مواجه شدن با استرس(تنش)
۴- افزایش استحکام و توسعه سیستم ریشه
۵- بهبود خاک های شور
۶- مقاومت به بیماریها

 مزایای کودهای بیولوژیک

حفظ و توسعة باروری خاک (Soil Productivity) به‌موازات افزایش حاصلخیزی خاک (Soil Fertility).

جلوگیری از ایجاد آلودگی خاک و منابع آب‌های سطحی و زیرزمینی ناشی از ترکیبات باقیماندة کودهای شیمیایی.

جلوگیری از توسعه بیماری‌های ناشی از مصرف آب و محصولات آلوده به ترکیبات ازته‌ که در اثر کاربرد کودهای شیمیایی به‌ویژه کودهای ازته ایجاد می‌شوند. سرطان‌های دستگاه گوارش و متهموگلوبینیا از این دسته بیماریی ها به‌شمار می‌روند.


 قیمت کود سوپر نیتروپلاس

با توجه به مطالب فوق به ایـن نتیجه می رسیـم که  مصرف کودهای بیولوژیک باعث افزایش کمّی  و کیفی محصول تولیدی  و افزایش در آمد کشاورزان میگـردد و علاوه  بر آن سلامـت  عمومی جامعه نیز افزایش می یابد ، با پیشـرفت فنون کشـاورزی و افزایش تولید زراعــی در واحد سطح ، مصرف سایر عناصر کم مصرف  مثل آهن ، منگنز ، بُــر و غیره  به  همراه سایر کـودهای شیمیایی و آلی ضــروری خواهد بود  .قیمت این کود بستگی به نوع آن و همین طور وزنش دارد. شرکت هیراکود ، کود مورد نیاز کشاورزان ، باغداران عزیز را با قیمتی متعارف و رقابتی عرضه می نماید. همچنین این کود برای فروش عمده نیز در بسته بندی های جداگانه موجود می باشد.

 خرید کود سوپر نیتروپلاس

سوپر نیتروپلاس در بسته بندی های مورد نیاز شما با هر وزن و مقداری که بخواهید موجود و قابل خرید و ارسال است. برای خرید سوپر نیتروپلاس و مشاوره درباره نحوه فروش عمده آن با کارشناسان هیراکود تماس حاصل نمایید.

راه های ارتباطی:

جهت خرید، فروش و صادرات این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیریت فروش: مهندس سید مهدی کالفی
شرکت هیراکود شماره موبایل: 09127256897
شرکت هیراکود ایمیل: hirakood1@gmail.com
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.