رها شو | وبلاگ معرفی کسب و کارها

رها شو | وبلاگ معرفی کسب و کارها

رها شو | وبلاگ معرفی کسب و کارها

رها شو | وبلاگ معرفی کسب و کارها

انواع میز ناهار خوری اسپرت و کلاسیک

 انواع میز ناهار خوری اسپرت و کلاسیک : امروزه میزهای ناهار خوری در اکثر خانه ها جایی برای خود در اشپرخانه و یا گوشه ای خانه باز کرده است. معمولا در هنگام خرید میز ناهارخوری سعی می کنند که آن را با دیگر وسایل منزل ست نمایند . در هنگام خرید یک میز ناهارخوری استحکام و مقاومت آن از مهمترین نکاتی است که باید دقت شود.

میز ناهار خوری در انوع مختلف تاشو ، سلطنتی ، دو نفره ، چهار ، شش و هشت نفره و در انواع جنس های چوبی ، فلزی ، پلاستیکی و شیشه ای وجود دارد . شما می توانید بسته به سلیقه خود و فضایی که در منزل دارید میز مناسب خود را انتخاب نمایید.

خرید انواع میز ناهار خوری چوبی

آنچه ما در اسپرلوس دکور برای جمع نموده ایم نمونه ای از بهترین های دکوراسیون داخلی است . مجموعه اسپرلوس دکور با سال ها تجربه در طراحی و ساخت دکوراسیون داخلی و خارجی و ساخت انواع لوازم چوبی و فلزی می تواند بهترین طرح ها را با بهترین کیفیت برای شما اجرا کند . برای سفارش و ساخت محصولاتی که در سایت می بینید، با ما تماس بگیرید .
یکی از ویژگی های اسپرلوس دکور این است که می توانید طرح ها را با رنگ بندی مختلف و همچنین در سایز و ابعاد اختصاصی خودتان سفارش دهید .

شماره تماس جهت ثبت سفارش ساخت و خرید :  ۰۹۱۹۵۴۱۰۸۰۰
 ۰۲۱۲۶۲۹۲۸۵۴
۰۲۱۲۶۲۹۲۸۳۲
۰۲۱۲۲۴۷۳۱۴۹

مجموعه اسپرلوس دکور با سال ها تجربه در  طراحی و ساخت  دکوراسیون داخلی و خارجی و ساخت انواع لوازم چوبی و فلزی می تواند بهترین طرح ها را با بهترین کیفیت  برای شما اجرا کند.
برای سفارش و ساخت محصولاتی که در تصاویر می بینید، با ما تماس بگیرید.
همچنین در حال حاضر انواع تی وی ست ، میز ناهارخوری ، کتابخانه ، میز مدیریتی ، کمد و قفسه و تخت خواب در اسپرلوس دکور طراحی و ساخته می شود.




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.