رها شو | وبلاگ معرفی کسب و کارها

رها شو | وبلاگ معرفی کسب و کارها

رها شو | وبلاگ معرفی کسب و کارها

رها شو | وبلاگ معرفی کسب و کارها

چرا با سیاه قلم ،طراحی چهره انجام دهیم؟

فکر نمی کنم کمتر کسی نخواهد از خود نقاشی چهره داشته باشد ،طراحی چهره با سیاه قلم ،کاری است به یاد ماندنی و ماندگار، پیشنهاد می دهم حداقل از چهره خود نقاشی داشته باشید .

چرا با سیاه قلم ،طراحی چهره انجام دهیم؟

منظور از طراحی چهره با سیاه قلم مجموعه ای از تکنیک زغال،مداد کربنی،و مداد کنته است.به طور کلی به هر نوع تاثیر گذاری مداد سیاه و یا ذغال ،مثل مداد معمولی B2 گرافیتی و پودرذغال، بر روی کاغذ به همراه سایه ها می توان سیاه قلم گفت. به این خاطر از سیاه قلم استفاده می کنیم که نگهداری نقاشی طراحی چهره  برای ماندگاری عمربیشتری داشته باشد.

امروزه تکنیک های سیاه قلم  پیشرفت نموده است در طراحی با سیاه قلم بیشتر از همه با نورها و سایه ها و حجم پردازی سر و کار است.برای ایجاد طرحهای ظریف در سیاه قلم می توان از مداد کنته که دارای مغزی زغال پررنگ ولی کمی سخت تر به نسبت زغال است و نیز مداد استدلر لموگراف که به نسبت مدادهای دیگر نرم تر و پررنگتر هست استفاده نمود.

سرکار خانم آزاده حاجی علی اکبری در زمینه طراحی با سیاه قلم فعالیت می کنند و علاقه مندان می توانند برای ثبت سفارش خود در ابعاد استاندارد و اطلاع دقیق از هزینه های آن از طریق تلگرام با ایشان ارتباط داشته باشند.
شماره تلگرام:09117948177

سیاه قلم  و طراحی چهره

هنر دست چیزی است که مورد قبول اکثریت می باشد ،شما می توانید برای هدیه دادن و مناسبت های مختلف نقاشی هدیه دهید، حال اگر این نقاشی طراحی چهره فرد باشد چه هدیه با ارزشی می شود.چرا با سیاه قلم ،طراحی چهره انجام دهیم؟

طراحی با کمک اندازه گیری نسبت های یک چهره بدون استفاده از روشهای کپی نمودن را طراحی چهره می نامند.و سایه پردازی یک چهره با کمک کنته و پودر زغال و… که طرح اولیه آن قبلا کشیده شده را سیاه قلم می نامند.سیاه قلم با کنته تفاوت داد با طراحی چهره با مداد سیاه،بنابراین قبل از ثبت سفارش لطفا با دقت انتخاب نمایید که از چه نوع کاری می خواهید برای چهره خود استفاده نمایید .البته برای راهنمایی می توانید تماس بگیرید.

طراحی با مداد بهتر است یا زغال؟

درطراحی با مداد از جنس گرافیت استفاده می شود که به نسبت زغال سخت تر و تیرگی کمتر دارد و اگر برای ایجاد تیرگی روی کاغذ فشار داده شود اثر براقی آن دیده می شود.زغال بافت مخملی و نرمتر و تیرگی بسیار بیشتری دارد.

برای چه طرح هایی از  مداد استفاده می شود؟

از مداد به دلیل محکم بودن جنس آن برای ایجاد طرح های بسیار ظریف استفاده می توان استفاده نمود.

تفاوت طراحی با مداد و طراحی با زغال در چیست؟

از مداد می توان در هرجا و هر شرایطی استفاده نمودولی زغال نیاز به محیط خاص برای کار دارد و در انتهای کار تابلو باید با قاب شیشه دار یا فیکساتیو محافظت گردد.

چگونه پودر زغال تهیه می شود؟

پودر زغال سیاه قلم را میتوان آماده خریداری کرد یا خودتان با تراشیدن شمش زغال آن را جمع آوری و در ظرفی نگهداری کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.